חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלוג דיי 2020

שדה תירס קצור בנגב הצפוני

blog day 2020 הגיגים והמלצות

ב31 לאוגוסט כל שנה מציינים ברחבי העולם את יום הבלוגים הבינלאומי. אני כמובן מתרגשת שכן זו הפעם הראשונה שבה אני מציינת את היום הזה. כמו כל ציון דרך בחיי הבלוג, גם היום הזה משמח ומרגש אותי. אז לכבוד היום המיוחד שנופל ממש יום לפני תחילת שנת הלימודים, ובסופו של קיץ מוזר וגדוש טיולים בארץ (קורונה סטייל), אני רוצה לתת סיכום קצר של החודשיים האחרונים, לשתף בצילומים יפים מהטבע סביב הבית שלי וכמובן מהטיולים שלנו, ולסיכום לפרגן לכמה בלוגים שאני אוהבת במיוחד. 

הגן הלאומי אשקלון בשקיעה

קיץ של טיולים

הקיץ הזה היה בסימן של טיולים בארץ וריחוק חברתי. במקום הטיול המשפחתי המסורתי שלנו לחו"ל, שלא יצא השנה לפועל בגלל הקורונה, החלטנו לצאת לטיולים וחופשות קצרות ברחבי הארץ. אז מה היה לנו? טיילנו בצפון, בנחל שניר (החצבאני) בו לא טיילנו כבר שנים. עשינו קמפינג על גדות הנחל ויצאנו לשייט קייאקים שהתברר כחוויה מפוקפקת בשבילי, ומהנה בשביל הילדים. תוכלו לקרוא פה על החוויות שלנו.  

טיילנו בנחל הקיבוצים, מסלול טיול רטוב ושווה במיוחד, רגע לפני סערת ה"אסי". 

נחל הקיבוצים
נחל הקיבוצים
נחל הקיבוצים
נחל הקיבוצים

יצאנו לסופשבוע ארוך ונפלא בערבה ואפילו כתבתי על זה פוסט עם המלצות שוות.  טיילנו כמה ימים מופלאים בצפון בנחל כזיב היפהפה, בשמורת היהודייה בגולן, ועוד אטרקציות ותצפיות שוות בגליל המערבי. מקווה לכתוב על זה פוסט נפרד בקרוב. 

טיול בנחל כזיב
נחל כזיב
מסלול טיול מעגלי בנחל כזיב עליון
נחל כזיב

קמפינג וים שילוב מושלם

בין לבין גם עשינו קמפינג משפחתי מושלם בגן הלאומי אשקלון. השילוב בין קמפינג במקום מסודר, עם מדשאות מסודרות ונוף פשוט חלומי, לבין חוף ים מקסים שנמצא ממש למרגלות הקמפינג, אבל לא על חוף הים עצמו הוא רעיון גאוני. כזה הוא הגן לאומי אשקלון. ממליצה בחום. להמלצות נוספות לטיולים בצפון הנגב. 

חוף הגן הלאומי אשקלון
חוף הגן הלאומי אשקלון
שקיעה בחוף הגן הלאומי אשקלון
שקיעה בחוף הגן הלאומי אשקלון

בחזרה לשיגרה?

אז מחר הראשון לספטמבר והילדים חוזרים ללימודים. איזו שנה זו תהיה? איך ייראו החיים של כולנו? כמה זמן עוד תלווה אותנו הקורונה? רב הנסתר על הגלוי. בקרוב יגיעו החגים ונמשיך לטייל שוב בארץ וליהנות מכל הטוב שיש לה להציע. האמת? חו"ל זה לא כאן, ולמרות שהארץ שלנו יפה, זה פשוט לא זה. אני מאוד מתגעגעת לטיולים בחו"ל ולתכנונים (ודי אופטימית שבקרוב ממש זה יחזור לאט ובזהירות). ועם כל זאת הצלחנו ליהנות מאוד מהטיולים שלנו ברחבי הארץ ולמרות הכל היה קיץ די נפלא! 

שדות בצפון הנגב

כמעט שנה חדשה

למרות החום המעיק, בערבים כבר נעים, ויש תחושה של סתו ממשמש ובא, ובגינה שלי כבר נערמים עלים, כן כן! אז נאחל לכולנו שתהיה שנה נפלאה, ושלמרות הכל נדע לזרום עם השינויים, נדע להתמודד עם חוסר הוודאות ולהתרגל לשיגרה מוזרה עד יעבור זעם. 

סברסים בצפון הנגב
סתו באוויר
שקיעה בשדות צפון הנגב

המלצות על בלוגים אהובים

ולקינוח כמובטח המלצות על כמה בלוגים אהובים. ראשית אני חייבת לציין שאני גאה ממש שאני חלק מקהילת בלוגרי הטיולים בישראל. ישנם כל כך הרבה בלוגים טובים שאני אוהבת וקשה לבחור רק כמה, ואני באמת נהנית לקרוא את כולם. אם אתם רוצים להכיר את הבלוגרים טוב יותר אתם מוזמנים להיכנס לאתר הנפלא שהוקם במטרה לאגד את כולנו תחת קורת גג אחת, יצא אתר מקסים ומושקע. 

בלוג דיי

blog day - המלצות על בלוגים של טיולים

אני רוצה לפרגן לשתי חברות שלי, מתכננות טיולים גם הן, שכמוני מעלות בבלוג סיפורי טיול וחוויות מהארץ ומחו"ל, ואם אתם מחפשים מסלולים או מידע על טיולים תמצאו שם מידע מפורט והמלצות שוות ביותר.

טלי קורן –  חלום של טיול 

מירב טלמור קשי – חלומות ומסעות

לקהל הדתי – אבל ממש לא רק!  אני רוצה להמליץ על הבלוג של עדי וייץ  מטיילים בכיפה 

להרפתקנים שבכם: שני בלוגים שיקחו אתכם הכי רחוק שאפשר: 

גליה גוטמן – הרפתקנית בלב ובנפש

ערן בריימן –  The Laughing Traveller ערן ייקח אתכן לטיול במקומות מיוחדים ורחוקים 

רחלי לביא דגן – רקעתיק. רחלי גרה בניימכן שבהולנד ומגלה את הסודות הכמוסים של הולנד הרחק מין המסלול המוכר.

זיוה רענן – שמתי לב. זיוה כותבת ברגישות ובחן על מסעותיה בארץ ובעולם. אם אתם אוהבים לטייל בתחבורה ציבורית, הבלוג שלה בשבילכם. 

ניני אטלס – חמושה בעדשה ניני כותבת ומצלמת טיולים בארץ ובחו"ל, ושמה דגש על טיולים מונגשים. אם אתם מחפשים מידע על טיולים ואתרים מונגשים זה הבלוג עבורכם. 

גלית ויינברג – בלוגלית – גלית חיה במינכן, מטיילת בעולם והבלוג שלה מלווה בצילומים מרהיבים ומלאי סטייל והמלצות ממש שוות.

ולקינוח אני אסיים בהמלצה על הבלוגזין המעולה של מיכל בן ארי מנור – רואה עולם. מיכל מהווה השראה עבורי , ואל הבלוג שלה אני צוללת תמיד לפני כל טיול. תודה למיכל שאיגדה אותנו ומקדמת את בלוגריי התיירות בארץ

שדה כותנה בצפון הנגב

שנה טובה ומתוקה

יש עוד כל כך הרבה בלוגים טובים, ואני חייבת לשמור לי כמה להמליץ עליהם בבלוג דיי הבא. מקווה שכולנו נחזור לתכנן טיולים ולטייל בחו"ל ובארץ בחופשיות וללא דאגות קורונה על הראש. מאחלת שנה נפלאה ומתוקה לכולם, והמון בריאות.

רוצים תכנית טיול מותאמת אישית?

צרו קשר

053-5295959
לחץ כאן

יכול להיות שתתעניינ/י גם בזה:

האי קאפרי

טיול בדרום איטליה

חבל קמפניה שבדרום איטליה הנו אחד המקומות היפיםבארץ המגף. שילוב מושלם של נופים מרהיבים, אוכל טוב ואנשים מקסימים

אגם בלאה רומניה כביש הטרנספגרשן

רומניה עם ילדים

רומניה היא ביצת ההפתעה שלי. גילינו ארץ מקסימה, טבע יפה, עיירות וכפרים. מושלמת לטיול משפחתי.  חלקו הראשון של הטיול שלנו.

טטרנסקה לומניצה סלובקיה

סלובקיה – טיול משפחתי ראשון

סלובקיה היתה הטיול המשפחתי הראשון שלנו. התרגשנו מאוד מכל דבר, וזו היתה חוויה נפלאה. סלובקיה מושלמת לאוהבי הטבע ומתאימה מאוד לטיול עם ילדים.

20 תגובות

    1. תודה מירבוש, יש עוד כל כך הרבה, כל רגע אני נזכרת בעוד בלוג אהוב במיוחד. צריך לעשות רשימה כזו לעתים קרובות

  1. פוסט סיכום מקסים, נעה. התמונות מספרות סיפור יפה ונראה שהיה לכם קיץ מהנה למרות המצב.
    תודה מכל הלב על ההמלצה. מחכה להיפגש בימים טובים יותר.

    1. תודה רבה רחלי יקרה, שמחה להמליץ, הבלוג שלך הוא באמת פנינה ומשהו מיוחד. מקווה שבאמת ניפגש פנים אל פנים בקרוב

  2. בלוג דיי שמח ונהדר נועה. סיכום מעולה של קיץ באמת קצת שונה. גם אני הייתי ממליצה על כל הבלוגים שאת המלצת. איזה כיף לנו השפע הזה. תודה על ההמלצה על ״בלוגלית״. את יודעת שזה הדדי ?

    1. תודה גלית יקרה. באמת היה קשה לבחור וכל רגע אני נזכרת בעוד בלוג מעולה. ניסיתי גם לגוון בבלוגים על פי התכנים וייחוד שונה. ותודה על הפרגון

  3. אני מאוד שמחה שהצטרפת לקהילת הבלוגרים שלנו. הכתיבה שלך עניינית וכנה, ובכל מקום שבו את מטיילת כיף לקרוא את מה שאת כותבת ולהכיר את היעד דרכך. המון תודה על הפרגון ועל השותפות לדרך.

    1. זיוה יקרה כמו תמיד המילים החמות והפרגון שלך משמחים אותי מאוד. שואבת ממך המון השראה.

  4. כתבת מקסים נועה והתמונות נהדרות, בכלל מקנאה בך קצת על מגוון הטיולים שעשית בחופש הזה… אני טיילתי רק באזור הבית ומאוד חסר לי הגיוון. פוסט מרגש יצא לך

    1. תודה רבה עינת יקרה! באמת יצא חופש מגוון מאוד. תודה על הפרגון, מחמם את הלב. מקווה שיצא לך לטייל בסתיו. יהיה נעים יותר ופחות עמוס

  5. פוסט ורעיון מקסים, איזו קהילה מיוחדת , גם אני שמחה להיות חלק ממנה.
    והתמונות שלך מהממות !!

    1. תודה רבה מלי! כיף לתכנן טיולים גם אם הם פה בארץ. בלוג דיי שמח גם לך. אוהבת מאוד לקרוא אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חולמת טיולים באינסטגרם

לתכנון טיול בהתאמה אישית

להרשמה לבלוג