חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנון טיולים בהתאמה אישית

טיולים בתפירה אישית

תגידי? אז למה בעצם צריך אותך?

כשהתחלתי לתכנן טיולים בהתאמה אישית השאלה הזו  נשאלה לעיתים קרובות. 

אז למה באמת? בעולם שיש בו ים של מידע זמין: בספרים, ברשתות החברתיות ובאינטרנט. שבו כל אחד יכול להזמין טיסה ומלון בקלות, לקחת תכנית טיול של חבר שטייל לפניו, או לשאול שאלה בקבוצת פייסבוק, למה שמישהו יצטרך להשתשמש בשירות תכנון טיולים בהתאמה אישית? או- שאלה מצוינת!

אז הנה כמה סיבות מעולות:

  1. כי אני חוסכת לכם המוווון זמן. לא לכולם יש זמן. זמן הוא המשאב העיקרי שלנו היום, והוא חסר כמעט לכולנו.
  2. כי אני מקדישה שעות להיכרות יסודית עם היעד, באופן מקצועי. זאת אומרת שאני יודעת בדיוק מהם הדברים שאליהם צריך לשים לב, איפה ומה לחפש ואיך לקבל מידע עדכני במהירות ובקלות.
  3. כי חשוב לי מאוד שהטיול של הלקוחות שלי יהיה מושלם! ולכן אני מבררת איתם באופן יסודי את כל הפרטים החשובים כך שיתאים להם בדיוק, ולמעשה זמינה לאורך כל התהליך. גם לאחר קבלת התכנית המלאה והמפורטת, אני ממשיכה ללוות את המטיילים שלי כאשר הם מטיילים ביעד. וגם אחרי שחזרו מהטיול אני שומרת על קשר כדי לקבל עדכונים, פידבקים ומפיקה לקחים.
  4. והכי הכי חשוב: כי אני אוהבת את מה שאני עושה! ובדיוק בגלל זה אני עושה עבודה יסודית וטובה עבור כל לקוח, מכניסה את הלב והנשמה בכל תכנית טיול.
 

למי מתאים שירות תכנון טיולים בהתאמה אישית?

עבורי כל מטיילת ומטייל הם עולם ומלואו. כל אחד מביא איתו משהו אחר, ולכן נדרשת התאמה אישית. האם זהו טיול זוגי או משפחתי? חופשת חברות או טיול אבות ובנים? בתכנון הטיול אני מתייחסת להמון משתנים: היעד, גיל המטיילים, משך החופשה, אופי הטיול. הדברים שיהפכו את החופשה למושלמת עבור כל אחד הם שונים, והתכנית משתנה בהתאם. אז אם חשוב לכם שהחופשה תהיה מתוכננת לפרטים, אבל תשקף את מי ומה שאתם, ואם אין לכם את המשאבים (זמן ואנרגיות) להשקיע בתכנון, השירות הזה ממש בשבילכם.

חולמת טיולים

איזה טיולים אני מתכננת?

אני מציעה תכנון טיולים בהתאמה אישית מכל מיני סוגים:

 

אז אם אתם חולמים על חופשה באירופה. בעיר או בכפר, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל,  או שאין לכם זמן (או סבלנות), תרימו טלפון. לא תצטערו. 

מוזמנים לחלום איתי טיולים.

תכנון טיולים אורבניים

תכנון חופשה בערים באירופה. תכנית מותאמת אישית מלאה בהמלצות ובטיפים לחופשה המושלמת שלכם . כל האתרים, בתי קפה, …

טיולים לרגעים ייחודיים

החיים שלנו מלאים בתחנות בזמן, רגעים מיוחדים בהם אנחנו עוצרים ומציינים סימן דרך חשוב ומשמעותי. ומה טוב יותר מלחגוג ארועים מיוחדים בחופשה חלומית בחו"ל?

טיולי קונספט

לטיול קצת אחר, לחוויה שונה ומיוחדת, אני רוצה להציע לכם לחלום על טיול שכולו מוקדש לדבר שהכי מסעיר ומעניין אתכם, …

חולמת טיולים באינסטגרם

אינסטגרם חולמת טיולים

לתכנון טיולים בהתאמה אישית

הרשמה לבלוג חולמת טיולים